Treceți la conținutul principal

Inca... iarna

Ianuarie a fost destul de insorit iar Bucurestiul nu prea ne-a oferit zapada, astfel ca sentimentul era ca vine primavara nu ca ar fi inca iarna.
De vreo doua zile, pustiul zice intruna ca vine iarna si hop o surpriza de dimineata. Zarim pe fereastra ca ninge domol cu fulgi mici si firavi iar gradina si masinile sunt acoperite de zapada.
Iupiii, perfect sa reluam si sa mai adaugam cateva activitati de iarna.
Atat de mult m-am entuziasmat, incat am dorit sa va arat cum ne-am mai jucat noi, poate va inspira.

Tavita cu globuri, clestele si suportul de oua isi face bine treaba cand vine vorba de marirea concentrarii si coordonarea mana-ochi.





Foarfeca este marea lui dragoste.
La inceput eram disperata si speriata sa nu o atinga, sa nu o gaseasca si mereu existau conflicte asa ca m-am resemnat si am zis ca cel mai bine pentru toti este sa invete sa o utilizeze corect.
Prima lui foarfeca a fost una de plastic si nu reusea sa taie nimic cu ea iar frustrarile erau mari, pentru ca sincer, era ingrozitor sa o folosesti, in plus era pentru dreptati asa ca am achizitionat una pentru stangaci si de atunci taie, taie si iar taie.
Doamne, ce bine am facut, pentru ca sunt cazuri in care am senzatia ca decupeaza si taie mult mai bine decat mine. :)
Revenind la activitatea de iarna, a explorat animalele polare si a separat imaginile.






Logica poate fi dezvoltata cu ajutorul puzzle-urilor iar el nu este cel mai mare fan al acestora dar mereu mizez pe curiozitatea lui, care este foarte, foarte mare. Avand in vedere cat de putin le foloseste iar diversitatea este punctul forte in a-l atrage, cred ca as da faliment. Asa ca improvizez, un print si o laminare sunt perfecte pentru a obtine ceva potrivit intereselor noastre.

Cifrele le recunoaste iar acest puzzle cu ursul polar format din 4 bucati, il ajuta sa identifice si succesivitatea cifrelor.





Inainte de Craciun si chiar si dupa, am impodobit bradul iar abtibildurile au fost perfecte pentru globuri colorate.
Este o activitate pentru dezvoltarea motricitatii fine, ce ii mareste concentrarea si precizia.





Mai avem destule activitati specifice acestui anotimp dar acum ne grabim sa iesim afara.
Pe curand!

Comentarii