Treceți la conținutul principal

La multi ani, Romania! (2 din 2)

Un 1 decembrie cu jocuri amuzante si educative, cu distractie, cu parada, plimbare si mancare delicioasa, romaneasca. Asa cum am prezentat aici (in prima parte) si in acest articol am sa va arat activitatile realizate de mine si testate de pustiul curios.

Inca mai avem tavitele cu aceste activitati iar in momentul in care vad ca nu prea mai prezinta interes am sa incept sa le inlocuiesc cu activitati specifice anotimpului in care tocmai am intrat.
Astept cu un mega entuziasm sa dau startul sezonului sarbatorilor, care pentru mine mereu incepea pe 6 decembrie (de ziua numelui meu), de Sf. Nicolae.



Puzzle tricolor realizat din 3 bucati decupat din hartie gumata spuma colorata. Am laminat o coala A4 cu forma Romaniei si am impartit in 3 conform celor 3 culori. A asociat atat culorile cat si formele.





Un alt joc ce dezvolta concentrarea, coordonarea mana-ochi si evident rabdarea, a fost cel de snuruire. Adica sa imi faca un colier din paste. Happy me!
A introdus paste colorate (cu vopsea acrylica) in culorile steagului Romaniei pe o sfoara. Ca sa ma asigur ca nu isi pierde rabdarea prea repede, fiind destul de dificil sa le introduci pe sfoara flexibila, am pus scoch transparent la un capat al acesteia astfel a devenit mai rigida si a intrat mai usor prin tub.






Avem un joc ce permite pe o tabla sa desenezi cu creta iar partea cealalta este magnetica. Cu creta nu a dorit sa se joace dar a preferat tablita magnetica unde a asociat formele geometrice conturate de mine cu o carioca neagra iar apoi a sortat formele pe culori. La un moment dat a dorit sa faca o pisica imbracata cu rochita.
Surpriza mea a fost cand am vazut ca a ales toate elementele galbene si le-a incadrat in zona de mijloc unde erau cele galbene.





Nu prea a avut succes jocul in care ar fi trebuit sa coloreze harta Europei. Totusi, eu il voi prezenta mai jos, poate va inspira si are succes cand il prezentati copiilor vostri.




Cam asa a fost la noi 1 decembrie 2017.
Spor la invatat intr-un mod distractiv si placut!

Comentarii