Treceți la conținutul principal

La multi ani, Romania! (1 din 2)

1 decembrie 2017, Ziua Nationala a Romaniei este un bun prilej pentru a-i povesti pentru prima data pustiului nostru, in cateva fraze, despre noi si tara noastra. I-am inlocuit fotografiile din tablourile de pe perete cu trei printuri in care am adaugat steagul Romaniei, conturul tarii si cateva costume populare.
Acestea au facut parte dintr-o mica prezentare iar jocurile au fost descoperite de el pe parcursul diminetii.

LE: partea a doua a activitatilor este prezentata aici.



Activitatile pregatite au fost gandite pe zonele lui de interes, din acest moment.
Prima data i-au atras atentia sticlele ce prezinta tricolorul. Contin jumatate apa colorata cu un colorant alimentar si jumatate ulei alimentar.




Pentru un iubitor al masinilor pot spune ca as fi ghicit din prima care ar fi fost tava pe care ar fi pus prima data mana. Ei bine chiar tava cu masina si traseul a fost favorita.
Dupa ce am tiparit am laminat foaia A4.
I-am spus ca poate sa mearga intr-o calatorie cu masina, sa faca turul Romaniei urmand conturul acesteia, dupa ce traseaza cu o carioca neagra linia punctata.
Poate sa stearga linia trasata de cate ori doreste si sa refaca drumul.




Insurubarea si desfiletarea sunt perfecte pentru dezvoltarea motricitatii fine. Asocierea culorilor il ajuta sa selecteze dimensiunile potrivite pentru piulita si surub.




Folosirea pensetei este o alta activitate care ii place. A sortat pufuleti tricolori si i-a pus pe zonele corespunzatoare culorii acestora.





O parte din activitati au fost facute de dimineata, apoi am ajun la parada unde un iubitor de vehicule de tot felul, a stat cu gura cascata 99% din timp. Chiar si eu am fost uimita de dimensiunile impresionant de mari ale vehiculelor pompierilor iar genul Hammer a fost catalogat "o masina mica" privita in acest context. :)



Ajunsi acasa ne-am delectat cu o ciorba de fasole delicioasa.


Am sa revin intr-un nou articol cu restul activitatilor.

La multi ani, Romania!

Comentarii