Treceți la conținutul principal

DIY: Reorganizare cercei

Imi plac cerceii iar depozitarea lor intr-o cutiuta nu ma ajuta deloc dimineata cand ma grabesc. Sunt zile cand stiu exact ce pereche de cercei doresc sa port dar fie gasesc numai unul, fie nu pot sa ii scot pentru ca sunt incurcati cu alte perechi.

Asa ca duminica am reusit sa ii reorganizez si ma bucur ca de acum incolo voi putea alege mult mai usor.



Iata necesarul de materiale:

- un tablou
- plasa de fibra de sticla
- foarfeca
- banda adeziva
- piuneze

Daca nu aveti pisica nu este nici o problema pentru ca nici nu aveti nevoie pentru realizarea acestui organizator pentru cercei. :)


Pasii sunt foarte simplii:

1. Daca este un tablou cu geam, pastrati numai rama.

2. Taiati plasa de fibra de sticla la dimensiunile ramei tabloului si fixati-o cu banda adeziva pe spatele acestuia.

2. Eu am pus doua straturi de plasa pentru a fii mai deasa.

3. Fixati din loc in loc cu piuneze.


Gata! Simplu, nu?



Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Merci, dar ideea nu imi apartine eu doar am pus-o in practica pentru a-mi face viata mai usoara. :))

      Ștergere
  2. Buna. Stiu ca articolul a fost scris acum ceva timp, dar mai tii minte de unde ai achizitionat plasa din fibra de sticla? Eu am gasit numai la role de 50 de metri patrati... :/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu